Мчч. Севира и Мемнона и с ними 37-ми мучеников (304).
Сщмчч. Александра, Льва, Владимира пресвитеров (1918). Сщмч. Николая пресвитера (1919). Обретение мощей сщмч. Гермогена, еп. Тобольского (2005).
(1 Кор. 1, 26-29; Мф. 20, 29-34). Два слепца Иерихонские вопиют, и Господь возвращает им зрение. Но разве только эти одни слепцы были в местах тех? Конечно, нет. Отчего же эти получили прозрение, а другие нет? Оттого, что не вопияли: а не вопияли оттого, что не имели упования; упования же не имели оттого, что не угождали Богу; Богу не угождали оттого, что мало веровали. К кому придет настоящая вера, тот в ту же минуту начнет угождать Богу; а с угождением Богу начнет входить и упование; а от всего этого - молитва, вынуждающая всякую помощь свыше. Таким уж отказа не бывает. Да они и просить умеют, и верно знают, что просить должно, и меру прошения понимают, и неотступность терпеливую в молитве держат. Все это непременно надо, чтобы иметь успех; сама по себе молитва слабокрыла.
Тропарь пророка Самуила
глас 2
Дар многочестен дан бысть неплодней утробе/ и принесен в жертву, яко всесожжение благоприятно, Господеви своему,/ послужив Тому в преподобии и правде,/ тем тя почитаем, пророче Божий Самуиле,// яко молитвенника о душах наших.
|
Ин тропарь пророка Самуила
глас 5
От матере умоленный, тезоимените дания Божия,/ от Бога звания во младенчестве сподобися,/ честный пророче Самуиле,/ добре пасый непокоривыя люди/ и царем явивыйся устроитель,/ и о нас, верно чтущих тя, моли Истиннаго Бога,/ да спасет души наша. |
Ин тропарь пророка Самуила, общий
глас 2
Пророка Твоего Самуила память, Господи, празднующе,/ тем Тя молим:/ спаси души наша. |
Кондак пророка Самуила
глас 8
Яко многочестный дар, прежде зачатия вдан Богу,/ и из млада Тому, яко Ангел, послужил еси, всеблаженне,/ и сподобился еси предбудущая вещати./ Темже вопием ти:// радуйся, пророче Божий Самуиле, архиерею великий.
|
Ин кондак пророка Самуила
глас 8
Помазателю царский,/ паче же святаго боговидца Давида,/ великий Самуиле,/ потщися умолити о нас,/ да помажемся Святаго Духа мастию/ и будем странни неприязни,/ якоже Давид нечистому духу Саулову. |