Новости группы "Богородице-Рождествен- ский"

11 Февраля.Четверг.Седмица 36-я по Пятидесятнице Поста нет. Глас 2-й

Священномученик Игна́тий Богоносец, Антиохийский, епископ

 

Память.

Свт. Лавре́нтия, затворника Печерского, епископа Туровского, в Ближних пещерах (1194); свтт. Гера́сима (1441–1467), Питири́ма (1455) и Ио́ны (1470), епископов Великопермских, Устьвымских; Собор Коми святых; мчч. Романа, Иа́кова, Филофе́я, Ипери́хия, Ави́ва, Иулиа́на и Париго́рия (297); мчч. Сильва́на, епископа, Луки́, диакона, и Мо́кия, чтеца (312); Собор Екатеринбургских святых.

Сщмчч. Иоа́нна Гранитова и Лео́нтия Клименко, пресвитеров, Константина Зверева, диакона, и с ними 5-ти мучеников (1920).

Свя­той Иг­на­тий Бо­го­но­сец име­ет осо­бое зна­че­ние для нас, по­то­му что он близ­ко об­щал­ся с апо­сто­ла­ми, непо­сред­ствен­но от них слы­шал хри­сти­ан­ское уче­ние и был сви­де­те­лем рас­про­стра­не­ния и раз­ви­тия пер­вых хри­сти­ан­ских об­щин. В сво­их се­ми пись­мах он за­пе­чат­лел для нас апо­столь­скую эпо­ху.

Свя­той Иг­на­тий ро­дил­ся в Си­рии в по­след­ние го­ды жиз­ни Спа­си­те­ля. Его жиз­не­опи­са­ние по­вест­ву­ет, что он был тем от­ро­ком, ко­то­ро­го Гос­подь взял на ру­ки и ска­зал: «Ес­ли не об­ра­ти­тесь и не бу­де­те как де­ти, не вой­де­те в Цар­ство Небес­ное» (Мф.18:3). Бо­го­нос­цем он на­зван по­то­му, что, креп­ко лю­бя Гос­по­да, он как бы но­сил Его в сво­ем серд­це. Он был уче­ни­ком апо­сто­ла и еван­ге­ли­ста Иоан­на Бо­го­сло­ва. Из по­сла­ния свя­то­го Иг­на­тия к смир­ня­нам вид­но, что он был осо­бен­но бли­зок к апо­сто­лу Пет­ру и со­про­вож­дал его в неко­то­рых его апо­столь­ских пу­те­ше­стви­ях. Неза­дол­го до раз­ру­ше­ния Иеру­са­ли­ма в 72 го­ду, скон­чал­ся Евод, один из се­ми­де­ся­ти уче­ни­ков Хри­сто­вых, и его пре­ем­ни­ком на Ан­тио­хий­ской ка­фед­ре (в сто­ли­це Си­рии) стал Иг­на­тий.

 

Свя­той Иг­на­тий управ­лял Ан­тио­хий­ской цер­ко­вью в те­че­ние 40 лет (67–107 гг..). В осо­бом ви­де­нии он удо­сто­ил­ся уви­деть небес­ное бо­го­слу­же­ние и услы­шать Ан­гель­ское пе­ние. По об­раз­цу Ан­гель­ско­го ми­ра он ввел на бо­го­слу­же­ни­ях ан­ти­фон­ное пе­ние, в ко­то­ром два хо­ра че­ре­ду­ют­ся и как бы пе­ре­кли­ка­ют­ся. Это пе­ние из Си­рии быст­ро рас­про­стра­ни­лось в ран­ней Церк­ви.

В 107 го­ду во вре­мя по­хо­да про­тив ар­мян им­пе­ра­тор Тра­ян про­хо­дил через Ан­тио­хию. Ему до­ло­жи­ли, что свя­ти­тель Иг­на­тий ис­по­ве­ду­ет Хри­ста, учит пре­зи­рать бо­гат­ство, хра­нить дев­ство и не при­но­сить жерт­ву рим­ским бо­гам. Им­пе­ра­тор вы­звал свя­ти­те­ля и по­тре­бо­вал, чтобы он пре­кра­тил свою про­по­ведь о Хри­сте. Ста­рец от­ка­зал­ся. То­гда его в око­вах по­сла­ли в Рим, где на по­те­ху на­ро­да он был от­дан на рас­тер­за­ние зве­рям в Ко­ли­зее. По пу­ти в Рим он на­пи­сал семь по­сла­ний, ко­то­рые со­хра­ни­лись до на­ших дней. В сво­их по­сла­ни­ях свя­той Иг­на­тий про­сит хри­сти­ан не пы­тать­ся спа­сти его от смер­ти: «Умо­ляю вас, не ока­зы­вай­те мне небла­говре­мен­ной люб­ви. Оставь­те ме­ня быть пи­щею зве­рей, чтобы по­сред­ством их до­стиг­нуть Бо­га. Я – пше­ни­ца Бо­жия. Пусть из­ме­лют ме­ня зу­бы зве­рей, да сде­ла­юсь чи­стым хле­бом Хри­сто­вым». Услы­шав о му­же­стве свя­ти­те­ля, Тра­ян пре­кра­тил го­не­ния на хри­сти­ан. Мо­щи его бы­ли пе­ре­не­се­ны в Ан­тио­хию, а впо­след­ствии воз­вра­ще­ны в Рим и по­ло­же­ны в церк­ви во имя свя­щен­но­му­че­ни­ка Кли­мен­та, па­пы Рим­ско­го.

В сво­ем по­сла­нии к Ефе­ся­нам свя­той Иг­на­тий пи­сал: «Хра­ни­те ве­ру и лю­бовь и на де­ле по­ка­зы­вай­те се­бя хри­сти­а­на­ми. Ве­ра и лю­бовь суть на­ча­ло и ко­нец жиз­ни. Ве­ра – на­ча­ло, а лю­бовь – ко­нец, обе же в со­еди­не­нии суть де­ло Бо­жие. Все про­чее от­но­ся­ще­е­ся к доб­ро­де­те­ли от них про­ис­хо­дит. Ни­кто ис­по­ве­ду­ю­щий ве­ру не гре­шит, и ни­кто стя­жав­ший не нена­ви­дит».

См.: "Стра­да­ние свя­то­го свя­щен­но­му­че­ни­ка Иг­на­тия Бо­го­нос­ца" в из­ло­же­нии свт. Ди­мит­рия Ро­стов­ско­го.

См. так­же: "Пе­ре­не­се­ние мо­щей свя­то­го свя­щен­но­му­че­ни­ка Иг­на­тия Бо­го­нос­ца" в из­ло­же­нии свт. Ди­мит­рия Ро­стов­ско­го.

Тропарь священномученику Игнатию Богоносцу, глас 4

И нpа́вом пpича́стник,/ и пpесто́лом наме́стник апо́столом быв,/ дея́ние обpе́л еси́, Богодухнове́нне,/ в виде́ния восхо́д,/ сего́ pа́ди сло́во и́стины испpавля́я,/ и ве́pы pа́ди постpада́л еси́ да́же до кpо́ве,/ священному́чениче Игна́тие,// моли́ Хpиста́ Бо́га// спасти́ся душа́м на́шим.

Перевод: И нравам апостольским сопричастником, и престола их наследником став, делами ты, Богодухновенный, восхождения к созерцанию достиг; потому слово истины право возвещая, ты за веру пострадал до крови, священномученик Игнатий, ходатайствуй пред Христом Богом о спасении душ наших.

Ин тропарь священномученику Игнатию Богоносцу, глас 4

Апо́стольских нpа́вов подpажа́телю/ и пpесто́ла их сонасле́дниче,/ архиеpе́ев удобpе́ние и му́чеников сла́во, Богодухнове́нне,/ на огнь, и меч, и зве́pи деpзну́л еси́, ве́pы pа́ди/ и, слово и́стины испpавля́я,/ до кpо́ве постpада́л еси́,/ священному́чениче Игна́тие,/ моли́ Хpиста́ Бо́га// спасти́ся душа́м на́шим.

Перевод: Апостольских нравов подражатель и престола их сонаследник, архиереев украшение и мучеников слава, Богодухновенный, на огонь, и меч, и зверей решился ты, веры ради и, слово истины исполняя, до смерти пострадал ты, священномученик Игнатий, моли Христа Бога о спасении душ наших.

Ин кондак священномученику Игнатию Богоносцу, глас 4

От восто́ка днесь возсия́вый/ и тварь всю просвети́вый уче́ньми, // му́ченичеством украси́ся, Богоно́сный и Боже́ственный Игна́тий.

Кондак священномученику Игнатию Богоносцу, глас 3

Све́тлых по́двиг твои́х светоно́сный день/ предпропове́дует всем в верте́пе рожде́наго:/ сего́ бо жажда́я от любве́ наслади́тися,/ потща́лся еси́ от звере́й снеде́н бы́ти;// сего́ ра́ди и Богоно́сец наре́клся еси, Игна́тие всему́дре.

Перевод: Светлых подвигов твоих светоносный день предвозвещает всем в пещере Рожденного, ибо желая насладиться Его любви, ты решился (на мученичество) быть съеденным зверями, потому и назвался Богоносцем, Игнатий премудрый.

Молитва священномученику Игнатию Богоносцу

О, вели́кий святи́телю Богоно́сный Игна́тие! К тебе́ припа́даем и мо́лим тя, при́зри на ны гре́шныя, прибега́ющия к твоему́ заступле́нию! Умоли́ Го́спода, да прости́т нам вся согреше́ния на́ша: ты му́ченически ду́шу твою́ за ве́ру положи́л еси́, да́руй и нам му́жество во всем подража́ти тебе́. Ничто́ в жи́зни не возмогло́ отлучи́ти тя от любве́ ко Го́споду, ни ле́стныя обеща́ния, ни преще́ния, ни угро́зы, ниже́ са́мыя му́ки: ты с ра́достию предста́л пред зверьми́ на смерть лю́тую и, я́ко а́нгел, возлете́л еси́ во оби́тели Отца́ на́шего Небе́снаго; и моли́тва твоя́ мно́го мо́жет пред Го́сподем. Бу́ди же, святы́й уго́дниче, предста́телем у Го́спода: за ны, недосто́йнии рабы́ твоя́; помога́й и всем правосла́вным христиа́ном святы́ми твои́ми моли́твами ко всемогу́щему Бо́гу, да изба́вит ны от гла́да, тру́са, гра́да, бездо́ждия и смертоно́сных боле́зней, и да да́рует нам здр́авие и спасе́ние. Бу́ди же нам помо́щник ско́рый во вся́кой ско́рби, наипа́че в час кончи́ны на́шея яви́ся нам све́тлым защи́тником и хода́таем и умоли́ Го́спода сподо́битися всем нам, тебе́ ны́не те́пле моля́щимся, получи́ти по христиа́нской кончи́не Небе́сное Ца́рствие, иде́же вси святи́и вку́пе с тобо́ю ве́чно сла́вят Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.

Молитва вторая священномученику Игнатию Богоносцу

О, велики́й уго́дниче Христо́в, священному́чениче Игна́тие! При́зри ми́лостивым твои́м о́ком и простри́ ко Го́споду те́плыя твоя́ моли́твы, и испроси́ душа́м на́шим оставле́ние прегреше́ний. Се бо мы, раби́ Бо́жии (имена), се́рдцем сокруше́нным и ду́хом смире́нным тебе́, хода́тая ми́лостива ко Влады́це и моли́твенника за ны, гре́шныя, призыва́ем, тебе́ у́бо про́сим: не пре́зри нас недосто́йных, твоея́ по́мощи тре́бующих, и исхода́тайствуй нам вся ко спасе́нию поле́зная, я́ко да получи́вше благода́ть и ми́лость, просла́вим всех благи́х Исто́чника и Дарода́теля, Бо́га Еди́наго, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Акафист священномученику Игнатию Богоносцу

Кондак 1

Избранный страстотерпче и избранниче Христов, святителю Игнатие, похвальная приносим ти пения. Ты же, предстояй со ангелы у Престола Всевышняго, не престай молитися о нас, усердно вопиюших ти: Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Икос 1

Ангелом уподобился еси, егда Господь, прием тя на Свои пречистыя руце, постави тя посреде ученик Своих, и возложь руку Свою на твою главу, рече им: «Аще не обратитеся и будите яко дети, не внидите в Царствие Божие». Сего ради, преклоньше колена, вопием ти:

Радуйся, Богом носимый.

Радуйся, яко Бога выну в сердце своем имел еси.

Радуйся, рабе благий и верный.

Радуйся, мужу желаний.

Радуйся, яко от юности Христа всем сердцем возлюбил еси.

Радуйся, яко всецело Ему предался еси.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 2

Видяще благочестное житие святаго Иоанна Богослова, учителя твоего, желанием возжелал еси вкупе с ним послужити Господу, проповедуя святое Евангелие людем, седящим во тьме и сени смертней, и научая их пети Единому истинному Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Разумев духом, яко ангели на небеси славят Бога во Святей Троице, Творца неба и земли, друг ко другу взывающе: Свят, Свят, Свят Господь Саваоф, ты и в земной Церкви уставил еси такожде пети. Сего ради, со умилением взываем ти:

Радуйся, Церкви Божией столпе и утверждение.

Радуйся, светильниче православия.

Радуйся, яко был еси епископом Церкви, идеже первее имя христиан наречеся.

Радуйся, яко от апостолов первоверховных рукоположение прияти сподобился еси.

Радуйся, яко удостоился еси зрети святыя Ангелы, славящия Бога.

Радуйся, яко ныне и сам со Ангелы славиши Господа.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 3

Сила Вышняго укрепи тя, святый Игнатие, егда представ Траяну, не убоялся еси прещения царева, но мужественно исповедал еси Христа Бога быти истинна, и нечестие языческое посрамил еси, верныя же научил еси Богу воспевати: Аллилуиа.

Икос 3

Имея благодать от Господа просвещати люди Божия, ты наставлял еси я к разуму Божественному словом, паче же житием, образ быв любовию, духом, верою, чистотою и смирением. Сего ради воспеваем ти:

Радуйся, яко имя Божие пронесл еси пред цари и языки.

Радуйся, яко добре упасл еси паству твою.

Радуйся, смирением стяжавый высокая.

Радуйся, нищетою приобретый богатая.

Радуйся, апостольских преданий хранителю.

Радуйся, Церкви Божией верный страже и мудрый строителю.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 4

Бурю злобы имея в сердце своем Траян, призвав тя, с гневом вопроси: «Ты ли еси Богоносец? Почто люди моя развращаеши?» Ты же отвещал еси: «Аз есмь Богоносец, но люди твоя не развращаю, а спасаю». Кто не ублажит сие твое исповедание веры? Мы же, величающе тя, Богу воспеваем: Аллилуиа.

Икос 4

Слышавше людие вернии твое исповедание, славяху Бога, Траян же, скрежеща зубы своими, паки вопроси тя: «Почто зовешися Богоносец?» Ты же рекл еси: «Яко Бога моего в сердце своем ношу». Сего ради воспеваем тя сице:

Радуйся, верный воине Царя Небеснаго.

Радуйся, поборниче веры непобедимый.

Радуйся, пастырю добрый.

Радуйся, молитвенниче о душах наших.

Радуйся, яко Божественным Духом просвещен, свирепство мучителя пастырским дерзновением посрамил еси.

Радуйся, яко наставляя стадо Христово, многих светом Богоразумия просветил еси.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 5

Вся красная мира в уметы вменяя, да Христа приобрящеши, «Кто ны разлучит от любве Божия», — вопиял еси, Игнатие, — «Сладка мне скорбь, любезны узы за Желаемаго, гонения ми сладша паче отечества, болезни — паче здравия телеснаго». Мы же, славную память твою чтуще, поем Богу: Аллилуиа.

Икос 5

Видя тя исповедника веры Христовы непобедима, осуди тя безбожный Траян на смерть: ты же, радуяся, возопил еси: «Сладка мне смерть, мне еже жити — Христос, и еже умрети — приобретение есть: к Нему иду, Того люблю, Того получити надеюся». Сего ради ублажаем тя, святый Игнатие, сице:

Радуйся, желание имевый разрешитися и со Христом быти.

Радуйся, жертва Богу чиста.

Радуйся, подражателю Христовых страстей.

Радуйся, яко Христови сораспялся еси.

Радуйся, яко кровь за Христа излиял еси.

Радуйся, яко кровию своею святительскую одежду украсил еси.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 6

Проповедник терпения, Богоносный Игнатие, явился еси, егда с радостию услышал еси осуждение свое на растерзание лютыми зверьми. Ублажая твое твердое и неустрашимое исповедание веры, и дивяшеся велией благодати, в тебе пребывающей, поем Богу ангельскую песнь: Аллилуиа.

Икос 6

Возсиял еси яко солнце, угодниче Божий, красотою души твоея, егда воины возлагаху на тя узы, ты же, яко ризу спасения и одежду веселия приял еси сие новое мучение, и на страдание в Рим, аки на брачный пир шествовал еси. Сего ради воспеваем ти:

Радуйся, Церкви Антиохийския славо.

Радуйся, Богомудрых отцев красото и удобрение.

Радуйся, цевнице Духа Святаго.

Радуйся, воине Христов непобедимый.

Радуйся, яко гордость Траянову низложил еси.

Радуйся, яко диавола посрамил еси.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 7

Хотя, святителю Христов, изыти от Антиохи, прилежно молил еси Господа не оставити паствы твоея. Людие же плакаху и рыдаху, зряще тя на смерть ведома; ты же, благословляя их, воспевал еси Богу: Аллилуиа.

Икос 7

Дивный во святых Бог утеши тя, святый Игнатие, егда на пути в Рим, ведома тя десятию воинами, срете вы в Смирне святый Поликарп, муж праведный. Ты же, беседуя с ним, радовался еси о Бозе спасе твоем. Сего ради ублажаем тя:

Радуйся, яко веру во Христа сохранил еси.

Радуйся, яко надежду несумненну имел еси.

Радуйся, яко имя Христово во всей вселенней прославил еси.

Радуйся, яко уготовася тебе венец правды.

Радуйся, верный служителю Господень.

Радуйся, светильниче Божий, горяй и светяй.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 8

Странно и чудно бе шествие твое в Рим на место мучения: воини яко преступника ведяху тя, людие же Божии со епископы и пресвитеры яко ангела Божия сретаху тя, и, сладостно послушая словес твоих, воспеваху Богу: Аллилуиа.

Икос 8

Желание имый разрешитися и со Христом быти, ты, шествуя в Рим на страдания, радостно воспевал еси: «Пшеница Божия есмь: да буду зубы зверей сотрен и чист хлеб Богу явлюся». Сего ради дивящеся терпению твоему и славяще Божие о тебе смотрение, воспеваем сице:

Радуйся, образе мужества и терпения.

Радуйся, непоколебимое правило веры и благочестия.

Радуйся, непобедимый исповедниче Христов.

Радуйся, яко не убоялся еси ни огня, ни меча, ниже зубов рыкающих львов.

Радуйся, яко терпением своим ангелов Божиих возвеселил еси.

Радуйся, яко мужеством своим имя христиан прославил еси.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 9

Всего себя предав Богу, ты страшился еси, да не терпящии зрети твоих страданий воспретят тебе восприяти их. Сего ради писанием умолял еси: «О, возлюбленнии! Помозите ми сораспястися Христу, пострадати и умрети за него, да и царствую, и живу с Ним во веки, воспевая Богу: Аллилуиа.»

Икос 9

Вития многовещанныя не могут по достоянию воспети твоя страдания: сего ради и нам удобее любити молчание, но побеждаеми любовию твоею, от избытка сердца вопием ти:

Радуйся, яко многих ко Христу привел еси.

Радуйся, яко писаниями своими путь ко спасению уяснил еси.

Радуйся, яко жаждущия спасения напоил еси благочестия водами.

Радуйся, яко душевными очима ослепленных светом Богоразумия просветил еси.

Радуйся, яко грехом разслабленных воздвигл еси на путь спасения.

Радуйся, яко скорбящия и плачущия утешил еси.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 10

Спасти хотя душу свою, ты, святый Игнатие, пламенел еси серафимскою любовию к Богу: «О, братия!», — молил еси христианы, — «желайте мне смерти: она приведет мя ко Христу: звери мне радостни, огнь — роса мне, тщуся умрети, да живу со Христом». Темже вселился еси в небесныя обители, идеже со Ангелы Богу воспеваеши: Аллилуиа.

Икос 10

Царь Небесный, Утешитель Благий, Дух истины постави тя пасти Церковь Христову, право правити слово истины, верныя люди поучати, противящияся обличати. Сего ради зовем ти:

Радуйся, учителю благочестия.

Радуйся, обличителю нечестия.

Радуйся, душу свою положивый за овцы своя.

Радуйся, стяжавый венец мученичества.

Радуйся, непрестанно в жизни моливыйся за христианы.

Радуйся, и по смерти за ны моляйся.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 11

Воспевая Господа и непрестанно моляся Ему, ты, святый Игнатие, поучал еси и вверенныя тебе люди творити такожде: «Молитеся непрестанно, кротость ваша да будет известна всем. В братолюбии пребывайте, да не будут в вас распри. Подражайте за ны Распятому, веруйте в Него, Он есть живот вечный: веруяй в него, аще и умрет — оживет». Мы же, прославляя Бога, даровавшаго нам таковаго наставника, вопием Ему: Аллилуиа.

Икос 11

Яко солнце доблестно обтекл еси землю от восток до запад, и зашед незаходимо от земли ко Христу, просвещая мир своим учением. Сего ради взываем ти:

Радуйся, угодниче Христов.

Радуйся, мучениче и пастырю.

Радуйся, скорый в бедах помощниче.

Радуйся, гонимых за правду защитниче.

Радуйся, немощных врачу.

Радуйся, покров и заступление притекающих к тебе с верою.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 12

Благодать велию и богатую милость приял еси от Христа Бога нашего молитися за всех, с верою призывающих тя. Темже молим тя: помози нам предстательством твоим у Господа сохранити в сердце своем веру несумненну, упование непреложно, любовь к Богу и ближнему нелицемерну, подвигом добрым подвизатися, воспевая Спасителю нашему: Аллилуиа.

Икос 12

Поюще подвиги твоя, почитаем страдания твоя, восхваляем мужество твое, ублажаем святую кончину твою, и прилежно молим тя: услыши ны, взывающия ти:

Радуйся, течение жизни славно скончавый.

Радуйся, кровию своею истину Христова учения запечатлевый.

Радуйся, получивый от Христа венец правды, уготованный всем возлюбившим явление Его.

Радуйся, во светлостех святых вселивыйся.

Радуйся, яко со Архангелы ликовствуеши.

Радуйся, яко лицезрением Божиим наслаждаешися.

Радуйся, Богоносный Игнатие, великий и преславный страстотерпче.

Кондак 13

О, многострадальный и предивный мучениче, Богоносный Игнатие! Приими от нас недостойных сие малое хвалебное пение и умоли Бога, да сохранит ны и защищит Своею благодатию от всякаго зла в сей жизни, и во время кончины нашея не оставит нас, и по кончине сподобит Царствие Небесное наследовати и вечно воспевати Ему: Аллилуиа.

(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)

Молитва

О, великий святителю, Богоносный Игнатие! К тебе припадаем и молим тя: призри на ны, грешныя, прибегающия к твоему заступлению, и умоли Господа, да простит нам вся согрешения наша. Ты мученически душу твою за веру положил еси, даруй и нам мужество во всем подражати тебе. Ничесо в жизни не возмогло отлучити тя от любви ко Господу: ни лестная обещания, ни прещения, ни угрозы, ниже самыя муки. Ты с радостию предстал еси пред зверьми на смерть лютую, и яко Ангел возлетел еси во обители Отца нашего Небеснаго. Сего ради и молитва твоя много может пред Господем. Буди же, святый угодниче, предстателем за ны пред Спасителем нашим. Помогай всем православным христианом святыми твоими молитвами ко всемогущему Богу, да избавит ны от глада, труса, града, бездождия и смертоносных болезней, и да дарует нам здравие и спасение. Буди же нам помощник скорый во всякой скорби, наипаче же в час кончины нашея явися нам светлым защитником и ходатаем, и умоли Господа сподобитися всем нам, тебе ныне тепле молящимся, получити по христианстей кончине Небесное Царствие, идеже вси святии вкупе с тобою славят Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

 

Комментарии   

 
#1 OttozxdVJ 11.02.2021 09:44
Link building — способ продвижения.
Link building («Линкбилдинг») подразумевает работу над формированием качественного внешнего ссылочного профиля, для успешного продвижения сайта.
Оставить заявку.
Допустимо мы знакомы близко с тематикой вашего бизнеса.
Построение внешней ссылочной структуры для повышения репутации сайта есть одной из наиболее важных задач поисковой оптимизации. Повышения ссылочной популярности сайтов, ссылающихся на Ваш проект — залог высоких позиций в результатах поиска. Задача линкбилдинга — получение обратных ссылок с качественных ресурсов. Желательно, чтобы получение ссылок осуществлялось естественным образом — т. е. безвозмездно:)
На данный момент стратегия продвижения с помощью наращивания ссылочной массы в корне изменилась. Поисковые системы обучились различать «качественные» ссылки от «некачественных ».
продвижение в топ 10 что это