Новости группы "Богородице-Рождествен- ский"

1 Мая. Суббота. Страстна́я седмица. Великая Суббота Постный календарь. Глас 5-й

 

Великая Суббота

Память.Прп. Иоа́нна Солунского (Фессалоникийского), ученика прп. Григо́рия Декаполита (820–850).

Мчч. Ви́ктора, Зо́тика, Зино́на, Акинди́на и Севериа́на (303)свт. Космы́ исп., епископа Халкидонского, и прп. Авксе́нтия (815–820)мч. Иоа́нна Нового из Янины (1526).

Сщмч. Виссарио́на Селинина, пресвитера (1918)прмц. Тама́ры (Сатси), игумении (1942).

Икона Божией Матери: Максимовская (1299).

В Ве­ли­кую Суб­бо­ту Пра­во­слав­ная Цер­ковь вос­по­ми­на­ет те­лес­ное по­гре­бе­ние Иису­са Хри­ста и со­ше­ствие Его в ад. Си­нак­сарь в Ве­ли­кую Суб­бо­ту на­чи­на­ет­ся сти­ха­ми:

Всуе хра­ни­ши гроб ку­сто­дие:
Не бо со­дер­жит ра­ка са­мо­жи­во­тия.

Сняв с кре­ста и об­вив пе­ле­на­ми с бла­го­во­ни­я­ми, по обы­чаю иуде­ев, Иосиф и Ни­ко­дим по­ло­жи­ли Пре­чи­стое те­ло Гос­по­да в но­вом ка­мен­ном гро­бу в са­ду Иоси­фо­вом, на­хо­див­шем­ся неда­ле­ко от Гол­го­фы. К две­рям гро­ба при­ва­ли­ли боль­шой ка­мень. При по­гре­бе­нии Иису­са Хри­ста на­хо­ди­лись Ма­рия Маг­да­ли­на и Ма­рия, мать Иа­ко­ва и Иоси­е­ва.

Пер­во­свя­щен­ни­ки и фа­ри­сеи зна­ли, что Иисус Хри­стос пред­ре­кал о сво­ем вос­кре­се­нии, но не ве­ря это­му пред­ска­за­нию и опа­са­ясь, чтобы апо­сто­лы не по­хи­ти­ли те­ла Иису­са Хри­ста и не ска­за­ли на­ро­ду: вос­крес из мерт­вых, – в Суб­бо­ту вы­про­си­ли у Пи­ла­та во­ен­ную стра­жу, при­ста­ви­ли ко гро­бу и са­мый гроб за­пе­ча­та­ли (Мф.27:57-66Ин.19:39-42) и тем до­ста­ви­ли ис­тине но­вое под­твер­жде­ние.

 

"Хри­стос по­ло­жен был в но­вом гро­бе, в ко­то­ром ни­кто преж­де не был по­ло­жен, чтобы Вос­кре­се­ние не мог­ло быть при­пи­са­но ко­му-ни­будь дру­го­му, вме­сте с Ним ле­жа­ще­му; чтобы уче­ни­ки, по бли­зо­сти это­го ме­ста, лег­ко мог­ли прий­ти и быть зри­те­ля­ми слу­чив­ше­го­ся и чтобы сви­де­те­ля­ми по­гре­бе­ния бы­ли не толь­ко они, но и вра­ги. То, что по­ло­же­ны бы­ли пе­ча­ти на гро­бе и при­став­ле­на стра­жа из во­и­нов, это, дей­стви­тель­но, с их сто­ро­ны бы­ло сви­де­тель­ством по­гре­бе­ния, так как Хри­стос хо­тел, чтобы и по­гре­бе­ние Его бы­ло не ме­нее до­сто­вер­но, чем Вос­кре­се­ние. По­то­му-то и уче­ни­ки рев­ност­но ста­ра­ют­ся до­ка­зать, что Он дей­стви­тель­но умер. Вос­кре­се­ние Его име­ло быть под­твер­жда­е­мо всем по­сле­ду­ю­щим вре­ме­нем; меж­ду тем, ес­ли бы смерть Его в то вре­мя бы­ла скры­та и не сде­ла­лась со­вер­шен­но из­вест­ною, то это мог­ло бы по­вре­дить сло­ву о вос­кре­се­нии".

Все дни пре­вос­хо­дит св. Че­ты­ре­де­сят­ни­ца, но боль­ше Че­ты­ре­де­сят­ни­цы свя­тая и Ве­ли­кая сед­ми­ца (Страст­ная) и боль­ше са­мой сед­ми­цы Страст­ной есть Ве­ли­кая и свя­тая Суб­бо­та. Ибо как в пер­вом ми­ро­тво­ре­нии Бог, со­здав все тва­ри и в ше­стой день окон­ча­тель­но со­тво­рив че­ло­ве­ка, в седь­мой день по­чил от всех дел сво­их и освя­тил его, на­име­но­вав суб­бо­тою, т.е. по­ко­ем: так и в де­ла­нии ум­но­го тво­ре­ния, со­вер­шив все (де­ло ис­куп­ле­ния), и в ше­стой день – Пя­ток, па­ки вос­со­здав­ши ис­тлев­ше­го гре­хом че­ло­ве­ка и об­но­вив его жи­во­нос­ным кре­стом и смер­тью, в на­сто­я­щий седь­мой день Гос­подь успо­ко­ил­ся, уснув жи­во­то­есте­ствен­ным и спа­си­тель­ным сном. Бог Сло­во пло­тью снис­хо­дит во гроб, снис­хо­дит же и в ад (1Пет.3:19-20) с есте­ствен­ной и бо­же­ствен­ной ду­шой, чрез смерть от­де­лив­ше­ю­ся от те­ла и пре­дан­ною им в ру­ки От­ца, Ко­то­ро­му Он при­нес и кровь Свою, сде­лав­шу­ю­ся на­шим из­бав­ле­ни­ем. Но ду­ша Гос­под­ня во аде не бы­ла удер­жа­на, по­доб­но ду­шам свя­тых, ибо она не под­ле­жа­ла пра­ро­ди­тель­ской клят­ве. Все­лил­ся Гос­подь наш Иисус Хри­стос во гро­бе те­лес­но и с Бо­же­ством, со­еди­нив­шим­ся с пло­тью: но в то же вре­мя Он был и в раю с раз­бой­ни­ком, и, как преж­де ска­за­но, в аду с об­на­жен­ной сво­ей ду­шой, пре­есте­ствен­но же был как Бог неопи­сан­ный, неогра­ни­чен­ный: "ни­что же бо Бо­же­ству во гро­бе страж­ду­щу, яко же ни­же на кре­сте". Ис­пы­та­ло Гос­подне те­ло и тле­ние, т.е. раз­ре­ше­ние ду­ши от те­ла, но не раз­ру­ше­ние пло­ти и чле­нов и со­вер­шен­ную пор­чу их. Свя­тое те­ло Гос­подне Иосиф, сняв с дре­ва, по­гре­ба­ет в но­вом гро­бу и в вер­то­гра­де, над вхо­дом гро­ба по­ла­га­ет весь­ма ве­ли­кий ка­мень. От­се­ле ад со­дро­га­ет­ся и изум­ля­ет­ся, ощу­тив мо­гу­ще­ствен­ней­шую си­лу; и в ско­ром вре­ме­ни он, непра­вед­но по­гло­тив­ший, из­ры­га­ет и Хри­ста, – твер­дей­ший и кра­е­уголь­ный ка­мень, – и тех, ко­то­рых за­клю­чал во чре­ве сво­ем, как снедь и на­сла­жде­ние для се­бя. "Раз­ре­ше­ния в сти­хии, из ко­то­рых со­став­ле­но, и ис­чез­но­ве­ния не по­тер­пе­ло те­ло Гос­по­да", – го­во­рит свя­той Иоанн Да­мас­кин.

Тропари на Великую Субботу, глас 2

Благообра́зный Ио́сиф,/ с дре́ва снем пречи́стое Те́ло Твое́,/ плащани́цею чи́стою обви́в,// и воня́ми во гро́бе но́ве покры́в положи́.
Слава: Егда́ снизше́л еси́ к сме́рти, Животе́ Безсме́ртный,/ тогда́ ад умертви́л еси́ блиста́нием Божества́./ Егда́ же и уме́ршия от преиспо́дних воскреси́л еси́,/ вся си́лы Небе́сныя взыва́ху:// Жизнода́вче Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́
И ныне: Мироно́сицам жена́м при гро́бе предста́в, А́нгел вопия́ше:/ ми́ра ме́ртвым суть прили́чна,// Христо́с же истле́ния яви́ся чуждь.

Перевод: Благородный Иосиф, с древа (с Креста) сняв пречистое тело Твое, чистым полотном обвив и помазав благовониями, в гробнице новой положил. Но в третий день воскрес Ты, Господи, даруя миру великую милость.
Слава: Когда сошел Ты к смерти, Жизнь бессмертная, тогда ад умертвил Ты сиянием Божества. Когда же Ты и умерших из преисподней воскресил, все Силы Небесные взывали: «Податель жизни, Христе Боже наш, слава Тебе!»
И ныне: Женам-мироносицам представ у гробницы, Ангел восклицал: «Миро приличествует мертвым, Христос же явился тлению неподвластным; лучше возгласите: Воскрес Господь, дарующий миру великую милость!»

Кондак на Великую Субботу, глас 6

Бе́здну заключи́вый, мертв зри́тся,/ и сми́рною и плащани́цею обви́вся,/ во гро́бе полага́ется, я́ко сме́ртный, Безсме́ртный;/ жены́ же приидо́ша пома́зати Его́ ми́ром,/ пла́чущи го́рько и вопию́щия:/ сия́ Суббо́та есть Преблагослове́нная,// в не́йже Христо́с усну́в, воскре́снет тридне́вен.

Перевод: Бездну Заключивший лежит пред нами мертвым, и, полотном со смирною обвитый, в гробнице полагается как смертный – Бессмертный. Жены же пришли помазать Его миром, плача горько и взывая: «Эта суббота – преблагословенна, та самая, когда Христос уснул, чтобы на третий день воскреснуть».

 

Мак­си­мов­ская ико­на Бо­жи­ей Ма­те­ри на­пи­са­на в 1299 го­ду по ви­де­нию свя­ти­те­лю Мак­си­му, мит­ро­по­ли­ту Вла­ди­мир­ско­му († 1305, па­мять 6 де­каб­ря), ко­то­рый при­был во Вла­ди­мир для пе­ре­не­се­ния из Ки­е­ва Пер­во­свя­ти­тель­ской ка­фед­ры. На иконе изо­бра­же­на Бо­жия Ма­терь в пол­ный рост с Пред­веч­ным Мла­ден­цем на ру­ке, пе­ред Ней сто­ит Мит­ро­по­лит Мак­сим, при­ни­ма­ю­щий из Ее рук свя­ти­тель­ский омо­фор.

Яв­ле­ние Мак­си­мов­ской ико­ны Бо­жи­ей Ма­те­ри со­вер­ши­лось в труд­ное вре­мя для Рус­ской Церк­ви и на­ше­го Оте­че­ства. Бо­лее 60 лет рус­ская зем­ля на­хо­ди­лась под игом та­та­ро-мон­голь­ских за­во­е­ва­те­лей. Пе­чаль­ным и тя­же­лым бы­ло по­ло­же­ние Рус­ской Церк­ви – хра­мы и мо­на­сты­ри раз­ру­ше­ны, ико­ны и кни­ги рас­хи­ще­ны. На­род стал за­бы­вать хри­сти­ан­ское ве­ро­уче­ние. В та­кие тяж­кие вре­ме­на Гос­подь нис­по­сы­лал осо­бых лю­дей для управ­ле­ния Цер­ко­вью и рус­ским на­ро­дом. Та­ким был Пер­во­свя­ти­тель Рус­ской Церк­ви Мит­ро­по­лит Мак­сим, ко­то­ро­му бы­ло да­ро­ва­но чу­дес­ное ви­де­ние Бо­жи­ей Ма­те­ри.

Цер­ков­ное пре­да­ние о чу­до­твор­ном об­ра­зе Бо­жи­ей Ма­те­ри, име­ну­е­мом Мак­си­мов­ским, гла­сит сле­ду­ю­щее:

«Ико­на сия на­пи­са­на по ви­де­нию во сне Мак­си­му Мит­ро­по­ли­ту, в 1299 го­ду, что вид­но из сле­ду­ю­щей над­пи­си, на­хо­дя­щей­ся на сем об­ра­зе: „Сей свя­тый и чу­до­твор­ный об­раз Пре­свя­тыя Бо­го­ро­ди­цы на­пи­сан бысть в ле­то 6807 по ви­де­нию Мак­си­ма Мит­ро­по­ли­та Ки­ев­ско­го, гре­ча­ни­на ро­дом, егда ему при­шед­шу от Ки­е­ва во Вла­ди­мир и от пут­но­го ше­ствия в ке­лии сво­ей ма­ло уснув, абие ви­дит яко на яве свет ве­лик и необы­чен, и в том све­те яви­ся ему Пре­чи­стая Де­ва Бо­го­ро­ди­ца, дер­жа­щи на ру­ку Пре­веч­но­го Мла­ден­ца, и рек­ла: „Ра­бе мой Мак­си­ме! доб­ре со­тво­ри, яко при­шел еси се­мо по­се­ти­ти град Мой“. И по­дав ему омо­фор, рек­ла: „При­и­ми сей омо­фор и па­си во гра­де Мо­ем сло­вес­ные ов­цы“. Он же при­ем, воз­бу­дил­ся от сна и в ке­лии ни ко­го же ви­де, а омо­фор об­ре­те­ся в ру­це его; он же стра­хом объ­ят бысть на мног час, абие по­ве­да ве­ли­ко­му кня­зю Ан­дрею, и по­стро­и­ша ков­чег злат и по­ло­жи­ша в него той омо­фор, и про­сла­ви­ся сие чу­до по всей Рус­ской зем­ле и в Па­ле­стине. Омо­фор же, во вре­мя без­бож­но­го ца­ре­ви­ча Та­лы­ча, егда пле­ни град (1411 г.) и ра­зо­ри, где скон­ча­ся, неиз­вест­но“» (упо­мя­ну­тый в над­пи­си ве­ли­кий князь Ан­дрей – сын свя­то­го Алек­сандра Нев­ско­го).

В ви­де­нии Бо­жия Ма­терь вру­чи­ла свя­ти­те­лю омо­фор, ко­то­рый проснув­ший­ся мит­ро­по­лит уви­дел на сво­их ру­ках. Яв­ле­ние Пре­свя­той Бо­го­ро­ди­цы бы­ло зна­ме­ни­ем Небес­но­го бла­го­сло­ве­ния на пе­ре­не­се­ние мит­ро­по­лии из Ки­е­ва во Вла­ди­мир. Омо­фор, пе­ре­дан­ный Ма­те­рью Бо­жи­ей, хра­нил­ся во Вла­ди­мир­ском Успен­ском со­бо­ре 112 лет. В 1412 го­ду, во вре­мя на­ше­ствия та­тар, омо­фор был скрыт клю­ча­рем со­бо­ра Пат­ри­ки­ем, за­му­чен­ным та­та­ра­ми.

Мак­си­мов­ская ико­на Бо­жи­ей Ма­те­ри бы­ла уста­нов­ле­на в Свя­то-Успен­ском со­бо­ре Вла­ди­ми­ра над ме­стом, где по­сле сво­ей бла­жен­ной кон­чи­ны был по­гре­бен Мит­ро­по­лит Мак­сим. Впо­след­ствии эта ико­на про­сла­ви­лась мно­ги­ми чу­де­са­ми и ста­ла все­рос­сий­ской свя­ты­ней.

 

Тропарь Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Максимовской», глас 4

Днесь све́тло красу́ется сла́внейший град Влади́мир,/ ра́достно соверша́я, Влады́чице,/ пра́здник явле́ния Твоего́ святи́телю Макси́му, в нем бы́вшаго,/ о не́мже ны́не воспомина́юше/ и моля́щеся Тебе́, взыва́ем си́це:/ о Пречу́дная Влады́чице Богоро́дице,/ моли́ся Преве́чному Архиере́ю – Сы́ну Твоему́,/ да непоколеби́му утверди́т Це́рковь Правосла́вную,/ град наш Влади́мир и всю Ру́сскую зе́млю/ в ми́ре сохрани́т// и спасе́т в правове́рии ду́ши на́ша.

Перевод: Сегодня светло ликует славнейший город Владимир, радостно совершая, Владычица, праздник явления Твоего святителю Максиму, в нем бывшего, о нем же сейчас вспоминая и молясь Тебе, взываем так: «О Пречудная Владычица Богородица, молись Всевечному Архиерею - Сыну Твоему, да укрепит непоколебимо Православную Церковь, город наш Владимир и всю Русскую землю сохранит в мире и спасет в православной вере наши души».

Кондак Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Максимовской», глас 6

При́зри на нас, Всепе́тая Богоро́дице,/ возсия́й пресвеще́ние сердце́м помраче́нным/ и озари́ ста́до Твое́, Пречи́стая,/ ели́ка бо хо́щеши и мо́жеши,/ я́ко Ма́ти су́щи Зижди́теля,/ и возопи́й моля́щим Тя:/ Аз есмь с ва́ми,// и никто́же возмо́жет на вы.

Перевод: Обрати внимание на нас, Восхваляемая всеми Богородица, воссияй в помраченных сердцах свет Твой и озари стадо Твое, Пречистая, поскольку того хочешь и можешь, как Матерь Создателя, и воззови к молящим Тебя: «Я с вами, и никто не сможет одолеть вас».

Величание Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Максимовской»

Велича́ем Тя,/ Пресвята́я Де́во,/ и чтим о́браз Твой святы́й,/ его́же святи́тель Макси́м даде́ гра́ду Влади́миру в покро́в// и всем ве́рным во спасе́ние.

КАНОН ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ ПРЕД ИКОНОЙ «МАКСИМОВСКОЙ»

Тропарь, глас 4-йГлас 1

Днесь светло красуется славнейший град Владимир, радостно совершая, Владычице, праздник явления Твоего святителю Максиму, в нем бывшаго, о немже ныне воспоминающе и молящеся Тебе, взываем сице: о, Пречудная Владычице Богородице, молися Превечному Архиерею – Сыну Твоему да непоколебиму утвердит Церковь Православную, град наш Владимир и всю Русскую землю в мире сохранит и спасет в правоверии души наша.

Песнь 1

Ирмос: Воскресения день, просветимся, людие, Пасха, Господня Пасха: от смерти бо к Жизни и от земли к Небеси Христос Бог нас преведе, победную поющия.

Припев: Пресвятая Богородице, спаси нас.

Торжества день, просветимся, людие! Царица бо Небесная преславно святителю Максиму явися. Темже ликуем вси в радости, победную поюще.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Очистим чувствия и узрим в неприступном свете Матерь Света, ко святителю пришедшую, и, радующеся, Ей вопием: радуйся, Мати Господня.

Слава: Небеса убо достойно да веселятся, земля же да радуется, да празднует же град Владимир и вся Русская страна да торжествует, почитающи заступление Богоматере.

И ныне: Да ликуют согласно Небо и земля в праздник Пречистыя Богоматери, Та бо всем верным освящение подает. Сию, восхвалим, душевно радующеся.

Песнь 3

Ирмос: Приидите, пиво пием новое, не от камене неплодна чудодеемое, но нетления источник, из гроба одождивша Христа, в Немже утверждаемся.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Приидите благодать вси почерпем, не от камене неплодна истекающую, но от Пречистыя Богоматере, яко от неистощимаго источника, от негоже вси освящаемся.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Приидите, песнь нову поем, торжество Богоматери совершающе, со псалмами и пением ликующе и Деве Пречистей с любовию покланяющеся.

Слава: Ныне вси исполнившеся радости, архиереи же и священницы, монахи и мирстии. Празднуем светло явление Богоматери, имже утешаемся.

И ныне: Течет благодать изобильная от Твоего, Богородице, образа, всем источающи зол избавление, и здравие, и милость.

Господи, помилуй (трижды). Слава, и ныне:

Седален, глас 6-й

Владычице Преблагословенная, услыши нас, смиренных, верно Тебе покланяющихся и славящих державу Твою, Всечистая: иныя бо, кроме Тебе, помощи, не имамы. Темже возопий поющим Тя: Аз есмь с вами, и никтоже возможет на вы.

Песнь 4

Ирмос: На Божественней стражи Богоглаголивый Аввакум да станет с нами и покажет светоносна Ангела, ясно глаголюща: днесь спасение миру, яко воскресе Христос, яко всесилен.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

На Божественней стражи, в молитвеннем бдении станем и, яко светоносную свещу, Святую Деву узрим, из Неяже возсия Избавитель и Господь, спасаяй всех, яко Всесилен.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Богоотец убо Давид пред сенным ковчегом скакаше, играя, людие же Божия святии, чудеса Богоматере зряще, веселимся Божественне, ибо реки милости источает нам Владычица, яко Преблагая.

Слава: Что Ти принесем, Богомати, яко град наш Владимир освятила еси Твоим дивным явлением? Егоже ныне воспоминающе, благодарно славословим Тя.

И ныне: Днесь верным радость велия: изливает бо Пречистая милости всем, с любовию притекающим к Ней. Темже стецемся, братие, и чудес Богоматери насладимся.

Песнь 5

Ирмос: Утренюем уренюю глубоку, и вместо мира песнь принесем Владыце, и Христа узрим, Правды Солнце, всем жизнь возсияюща.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Утренююще, воспеваем Тя, Владычице, песней похвалы плетуще, по Твоему ходатайству надеющеся Свет узрети невечерний, присносияющий.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Безмерное Твое, Богомати, милосердие нуждами житейскими содержимии зряще, радуемся светло, весело вопиюще: радуйся, Радосте наша.

Слава: Приступим, свещеноснии, к Божией Матери днесь и спразднуем любопразднственными чинми явление Ея преславное.

И ныне: Просвещается Твоими светолучными лучами и ликует днесь в Твоем празднице, Богомати Всенепорочная, благочестивых собрание.

Песнь 6

Ирмос: Снизшел еси в преисподняя земли и сокрушил еси вереи вечныя, содержания связанныя, Христе, и тридневен, яко от кита Иона, воскресл еси от Гроба.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Сниди к нам Твоим милосердием, Пречистая, разреши скорби наша, виждь обстояния, обдержащия нас, покрой и заступи всех, Твоея помощи тепле ищущих.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Ликующе в песнех Божественных, вернии, воскликнем Деве, праздник Ея совершающе, освещения бо источник изливает всем, с любовию к Ней притекающим.

Слава: Спасе мой Преблагий и всяческих Творче, Чистыя Богоматере Богоприятными мольбами соблюди Твоих певцев невредимыми от всех бед.

И ныне: Тя поем, Богомати, и Тебе покланяемся. Не презри моления рабов Твоих, заступи в бедах наших, яко сущи Милостива.

Господи, помилуй (трижды). Слава, и ныне:

Кондак, глас 6-й

Призри на нас, Всепетая Богородице, возсияй просвещение сердцем помраченным и озари стадо Твое, Пречистая, елика бо хощеши и можеши, яко Мати сущи Зиждителя, и возопий молящим Тя: Аз есмь с вами, и никтоже возможет на вы.

Икос

Земная на земли оставльше и мысли от страстей очистивше, приидите ныне, вернии, дивное явление Богоматери святителю Максиму воспомянем: како омофор тому подаде и пасти словесныя овцы во граде Владимире повеле. Вперим зрение, вкупе и чувства ко Пречистей Богоматери и к Ней молитву усердную вознесем: не остави нас, стадо Твое, Владычице, утеши нас, яко Мати, настави нас, яко сынов, и возопий молящим Тя: Аз есмь с вами, и никтоже возможет на вы.

Песнь 7

Ирмос: Отроки от пещи избавивый, быв Человек, страждет, яко смертен, и страстию смертное в нетления облачит благолепие, Един благословен отцев Бог и препрославлен.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Отроки от пещи Избавльшаго нетленно родила еси, Пречистая, по Рождестве, яко и прежде Рождества, сохраньшаго Тя. Егоже молящи не престай с любовию чтущих Тя.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Вси ныне, Богомудрии, соберитеся, светлое празднество совершающе, Владычицу верно от души восхвалим: радуйся, Благословенная, Мати Божия Препрославленная.

Слава: Воистинну священное ныне, Богомати, сие торжество, егоже святитель Максим учреди во свидетельство всем неусыпнаго Твоего о стаде Твоем промышления. Темже Тя с любовию величаем.

И ныне: Вси ныне со благоговением поклонимся Пречистей Деве Богоматери, молящеся со святителем Максимом и – радуйся – Гавриилово принесем Благодатней.

Песнь 8

Ирмос: Сей нареченный и Святый День – един суббот царь и господь, праздников праздник и торжество есть торжеств, в оньже благословим Христа во веки.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Сей нареченный и Святый день всех во граде Владимире и во области его сущих созывает на веселие. Снидемся убо в радости и возопиим Богородице: радуйся: Чистая, во вся веки.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Приидите, вернии, исполнимся Божественнаго благоухания в праздник Божия Матери и Сию прославим, поюще во вся веки.

Слава: Троичен: Отче Вседержителю, и Слове, и Душе, Едино в Триех Лицех Существо, сохрани град сей и землю нашу от всякия скорби и беды, мольбами Девы Богородицы, святителя Максима и всех святых Владимирских.

И ныне: Возведи очи Твоя, Чистая, и виждь: се бо приходят к Тебе от запада, и севера, и юга, и востока чада Твоя, Тя прославляюще во вся веки.

Песнь 9

Ирмос: Светися, светися, Новый Иерусалиме, слава бо Господня на Тебе возсия, ликуй ныне и веселися, Сионе, Ты же, Чистая, красуйся, Богородице, о востании Рождества Твоего.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

Светися и радуйся, славный граде Владимире, ибо Богоматерь тя градом Своим наименовала, ликуйте ныне и веселитеся, вернии, красуйся же, и вся Русская земля, заступлением Владычицы хранимая.

Пресвятая Богородице, спаси нас.

О Божественнаго, о любезнаго, о сладчайшаго Твоего гласа, егоже святителю Максиму изрекла еси! Присно убо, о, Богомати, промышляй о стаде Твоем, да, Тя Помощницу во всем имуще, радуемся о Твоем заступлении.

Слава: О, Мати Божия и Дево! в молитву приводим Тебе чудотворцев Владимирских, ихже предстательством присно покрывай нас в житии сем, сподоби же и нас невечерняго дне во Царствии Сына Твоего.

И ныне: Согласно, Дево, Тебе блажим, вернии: радуйся, Мати Бога нашего Преславная, Присноблаженная и Пренепорочная, едина, честнейшая Херувим и славнейшая без сравнения Серафим.

 

 

 

Комментарии   

 
#1 GermankvmHL 02.05.2021 20:53
http://nosovclub.ru/
Лучшее предложение! Получите при регистрации до 3 500 ? на депозит от 1xBet!
1xBet дарит приветственный бонус до 3 500 ? на первый депозит всем новым игрокам!

Онлайн-казино 1xBet – это один из самых популярных и известных игровых клубов рунета.
В 1xBet казино созданы оптимальные условия как для начинающих, так и для опытных гэмблеров.
Игровой зал насчитывает несколько тысяч автоматов от топовых разработчиков, а для ввода и вывода средств можно использовать банковские карты, онлайн-банкинг и электронные кошельки.

@nosovclub